środa, 1 kwietnia 2015

Efekty foto-porządków ;)

Przyszła wiosna, szkoda że tylko kalendarzowa, ale jak wiosna to porządki!

I nie mam tu na myśli tylko sprzątania mieszkania czy domu. Komputer też czeka na wiosenne porządki ;) A mój niestety już się prosił od dłuższego czasu, więc postanowiłam już dłużej nie czekać, i zabrałam się dziś za przeglądanie katalogów ze zdjęciami.
Trochę się już tych fotek nazbierało, ale na pierwszy ognień poszły moje pierwsze próby portretów ;)
Ku mojemu zaskoczeniu, z całej masy fotek, wyłoniło się kilka perełek, 
które chyba są całkiem spoko :)

Na przykład te dwa portrety Alicji z 2010 roku... :)


Przeglądanie, porządkowanie i katalogowanie zdjęć trochę mi zajmie, tak czuję...Powoli też zaczynają się nasuwać pewne wnioski... ale o nich wkrótce, jak przejrzę już całość ;)


Na koniec mały dylemat: które zdjęcie lepsze... w kolorze czy czarno białe? Jakoś nie mogę się zdecydować, pomożecie?



Dobranoc :)

2 komentarze: