czwartek, 30 kwietnia 2015

Magiczna godzina, czyli zachód słońca w Myślęcinku...


Bydgoski Myślęcinek to idealne miejsce na spacery o każdej porze roku. 


Każdy znajdzie tam coś dla siebie, jakiś swój zakatek... 


Dla mnie Myślęcinek to piękne widoki, krajobrazy, zachody słońca, 

które mogę uchwycić na zdjęciach.


Wybrałam się tam tydzień temu, zupełnie spontanicznie, tylko po to,

 żeby zrobić kilka fotek podczas magicznej złotej godziny. 


I udało się :) 


Światło działało na moją korzyść :)









                                       Myślę, że zdjęcia z Myślęcinka 

                            bedą pojawiały się u mnie na blogu dosyć często :)

                         Bardzo lubię tam jeździć, a zwłaszcza  wtedy, 
                              kiedy nie przebywa tam zbyt dużo ludzi. 
                                  Wtedy jest cisza, spokój, 
                                 można się zrelaksować i odpocząć.

Uwielbiam jeździć tam na rolkach, 
tegoroczny sezon już się zaczął, 
a moje rolki wciąż leżą i kurzą się w szafie. 
Minus jest taki, że ze ciężko fotografować z rolek :( 
Dlatego przymierzam się do zakupu roweru, 
aby móc docierać w coraz dalsze i ciekawsze miejsca,
robić tam zdjęcia i dzielić się z wami :)

 Dla zainteresowanych :)

- oficjalna stronka internetowa: www.myslecinek.pl


Życzę wam fajnej, cieplej i słonecznej majówki,
mam nadzieję, że pogoda dopisze :)



3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! Piękne słońce :)
    pozdrawiam http://pisanieswiatlem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne ujęcia ;)
    Zapraszam do mnie- http://allaboutphotographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń